bckground

Saturday, October 2, 2010

kawan

harihari mendatang buatkan aku sedikit sibuk.
maklumlah dah nak final exam...
aku yang dulu rajin tidur..kembali rajin belajar.
tiada muvie pada hari minggu
dan
tiada juga berhiburan serta berpeleseran

kawankawan yang aku lihat dulu selalu kemana mana bersama
kini hanya berseorangan.
makan seorang.
tidur seorang.
mandi pun seorang.
dan kawan aku yang dulunya seorang sekarang sudah berdua.
jalan berdua.
makan berdua.
membeli belah berdua.

manusia memang berubah
mangikut waktu dan ketika.
mengikut arus dan kehidupan.

kawan juga berubah.
mengikut kawan yang lebih baik.
mengikut kawan yang lebih teruk.
mengikut pasangan yang menyayangi.





"kawan seperti pelengkap kehidupan"



bagi aku
kawan memberi erti yang besar
dan sangat bermakna.
terima kasih terima kawan seperti aku yang tidak seberapa!

No comments:

Post a Comment