bckground

Wednesday, October 20, 2010

orang gila

selepas mandi dengan rambut yang berbau harum aku melangkah keluar rumah..
aku nampak sedara aku yang berumur 10 tahun sedang main badminton.
jadi aku pun keluar la nak join sama....
dari jauh aku tengok macam best je exercise badan petangpetang nie..
dalam hati dah melonjak lonjak gembira nak main sama
aku pun cakap la kat budak umur 10 tahun tu yang aku nak main sama..
tengah syoksyok aku main badminton tue..budak yang merangkap sedara aku tu cakap...

"kak..akak gila ke?"
"hah?..gila?"
"cikgu kiter cakap kalau tak pakai tudung masa keluar namanya orang gila...."
"kenapa pulak?"
"sebab cikgu kite cakap orang gila kan pakai tak tutup aurat..pakai baju nampak pusat"

ok.aku hanya senyum je...
dan aku tanya budak tu..
SIAPA nama cikgu yang cakap macam tu...
biase die!

No comments:

Post a Comment