bckground

Tuesday, August 31, 2010

30.08.2010

tepat jam 12 malam perasaan aku bercampur campur
kelam kabut..
nak muntah..
nak berak...
semua rasa tak kena..
walau ada jaafar onn  iker casillas kat depan pun aku wat tak tau jew...

ehem-ehem



 oh aku amat meminati beliau sangatsangat..
terlampau cekap dan sangat berdedikasi
aku selalu pilih player spain kalau main game psp..
dia hebat..!
oh ok....bukan cerita pasal kau..FIFA dah habis..! viva espana..!

.......................................................................



30.08.10..
mengingatkan aku pada kenangan lama.
mengingatkan aku pada A&W..
mengingatkan aku pada myvi biru itu
dan semuanya yang berlaku..



ye..awak sungguh baik terhadap saya
sentiasa memberi nasihat agar belajar bersungguh-sungguh
sentiasa mengingatkan masa depan saya
saya tak akan lupa semua itu..
tapi sayang..mungkin bukan jodoh..
dan saya tak pernah salah kan sapesape
tak pe..saya paham..




kadangkadang awak buat saya keliru
keliru dengan perasaan sendiri..
kadangkadang awak memberi harapan
dan harapan tu sangat tinggi
tapi
dalam waktu yang sama
awak melepaskannya..




tapi itu dulu
bukan sekarang..
awak bukan yang saya kenal dulu..
yang dulu hanya tinggal kenangan...
sejarah...
dan antara kita pun
tiada lagi
tiada dan tiada..





selamat ulang tahun kelahiran ke-26
semoga awak panjang umur dan murah rezeki..
saya harap awak dan si dia kekal hingga ke jinjang perkahwinan..
semua manusia tidak sempurna..
mungkin dia memang diciptakan untuk awak
dan saya tahu dia adalah yang terbaik untuk awak..
bukan saya..






"sayang tak beerti memiliki"

2 comments:

  1. hahahaha

    aku la myvi biru tu kanN??

    ReplyDelete
  2. hahaha....
    bkan kau kata kereta kau kereta lambokgini kew?
    aku ditipu!

    ReplyDelete