bckground

Tuesday, August 24, 2010

-hari yang indah itu akan berlalu jua-

sejaksejak nie aku tengok budak bilik aku macam gila talak meroyan la
lepas bukak puasa jew mesti nak nyanyi lagu raya kuatkuat jeritjerit...
macam la suara kau mahal sangat..
cara nyanyi memang tak tahan la...
macam kampung kau jauh sangat jew..
ceh...
aku pun cuba nak "feel" raya jugak.tapi kalau dah tiaptiap minggu ada je kuiz,ada jew test..
takut nanti time sembayang raya aku duk baca formula-formula sudah la..
orang sebelah dengar tak jadi wat menantu..

bagi aku harihari merupakan hari yang indah
cuma terpulang kat aku indah yang bermakna atau tak..
hari nie aku bantai tidor gilegile punya
bangunbangun terus pergi bazar..
tak cukup dengan pahala makruh aku ditolak,nie pahala amal aku untuk hari ni je..pun kena tolak
aku rasa kalau pahala tu diberi 10..confirm tinggal 2 jew...
tu pun pahala sebab aku tidur baca doa..
pahala amal aku kena tolak sebab aku pergi bazar ramadhan.
makcikmakcik dan awekawek kat sini macam berniaga body la..
tak kan aku nak tutup mata, nanti nak jalan tak nampak..
orang kata rezeki..kalau tak tengok rugi..
tapi aku geli..gelimat tengok makcikmakcik pakai baju ketat nampak lurah..
uish...lain benor gamaknya..

mak cik nie tak bersalah sama sekali
ehsan:google jew


makcik nak beli makcik?
seringgit 3 kan...
lagi dua mana makcik?

ok makcik tue jual kuih...aku beli kuih tu pun sebab nak tengok dengan lebih dekat la.
ehem..bergetah lagi.mungkin minum jus perapat barangkali.




p/s:hari indah aku dapat pergi bazar dan beli kuih makcik seksi..kau?hari indah tak?

3 comments:

  1. pergi bazar hati2. selalu puasa kena cantas. kau belajar mana?

    ReplyDelete
  2. kambeng hitam:tau x pew...pahala puasa aku dah kurang..aku kna wat wat amal banyak la.aku bljar pat malaysia.

    ReplyDelete
  3. gua jarang gi bazaar...tak tahulah gua rugi..atau gua untung.haha

    ReplyDelete