bckground

Sunday, August 15, 2010

terpinggir atau dipinggirkan

aku seperti dipinggirkan atau aku je yang perasan mcm tue.
entah la,sejak dua menjak nie..emosi kadangkadang melampaui apa yang aku jangkakan.
ada je yang tak kena.ada je yang tak sempurna.
marah dan marah.
seringkali menjadi yang terakhir dalam apaapa keadaan.
gosip.berita.maklumat.info.
aku yang buat tak tahu atau ketinggalan..?
 seperti terasa batu yang besar menghempap diri.


dan amat sakit dan susah untuk bangkit semula.
memang benar hidup ibarat roda.
kadangkadang di bawah dan kadangkadang diatas
tapi aku merasakan lambat sangat berada dibawah dan berasa sekejap bila diatas
mungkin untuk diuji.
mungkin dan mungkin.
aku tak suka perasaan ini.
aku tak suka.
aku tak suka.
aku tak suka.




p/s:bila mau diatas

No comments:

Post a Comment