bckground

Friday, August 6, 2010

kawan.

satu entry nie aku khaskan untuk kau..!
ye kau!!.kau x pon popular pada mata aku.tapi benci menyampah tahap yang sangat tinggi.
tak pasal-pasal kau popular plak dalam blog aku nie...
tapi apekan daya..dah mmg aku tak tahan lagi dah.
semakin hari kau buat aku semakin lah menyampah.
kau gelak ke.kau cakap ke.kau pandang aku lagi lah.
aku sebenarnya dah tak nak cakap dah dengan kau.
tapi disebabkan aku manusia yang masih ada hati perut.aku still tegur la kan.
kenapa aku benci menyampah  kau?
mesti ada sebab bro.kau pikir kau boleh beli member dengan duit ke?
orang lain boleh la.but i`m not that type okay.
kau tak de lah kaya mana pun.berbekalkan wave 100 ke class setiap hari.
bila hujan kau tak datang class kan bro.
kau asek ngan bussness sabun kau tue.mengharapkan simpati-simpati orang untuk join kau berbisness.
ohh..!!aku tidak berminat sama sekali.tidak perlu berkawan dengan seseorang hanya kerana mahu mengambil kesempatan.aku ulangi kesempatan.
ditakdirkan pulak aku terpaksa dengan kau satu class untuk sem nie.tapi sem lepas aku tengok kau tak lah sebecok sebising bontot ayamsem nie kan.membuatkan aku sentiasa dan senantiasa bersabar.!
aku hanya nak mengingatkan kepada kau...
tidak perlu mencanang untuk belanja.dan tidak perlu juga kau perjudikan duit kau untuk berkawan.
biar berkawan itu ikhlas.kau ingat dengan duit,kau boleh beli kawan.kau terlalu dan tersangat silap bro.
sangat silap.mungkin kawan-kawan kau yang haprak lagi bodoh itu terpedaya.tapi tidak mungkin aku.
aku ulangi.tidak mungkin aku akan terpedaya dengan duit kau yang tak seberapa itu.
mak bapak aku still mampu memberi aku duit.tak mungkin punya aku terhegeh-hegeh dengan duit kau tue..
aku bukan jealous,apatah lagi busuk hati dengan "kemurahan hati"kau untuk menderma duit-duit kau yang banyak itu..tapi mata dan telinga aku ni tak sangup mendengar puji-pujian yang memang tidak ikhlas lagi menggelikan.sudah-sudahla.tolong lah jadi seorang kawan yang berguna.ok.tolong!!
kawan like a pair of shoes.dua-duanya amat penting.

No comments:

Post a Comment