bckground

Monday, August 9, 2010

apa kes?


oh.tadi aku pergi ke pitcom pc fair di seberang jalan klcc.wah sangat ramai-ramai orang disana.pergi pon naik PUTRA pulak.menyahut seruan perdana menteri..wah sangat ramai untuk membeli tiket.kalah nak beli tiket FIFA WORLD CUP.tapi yang tak boleh blah nyer lagi tue blew dah sampai pc fair..pergh..macam nak tengok konsert kelly clarkson la pulak.tak macam pening pulak aku dibanjiri dengan manusia-manusia.


 tapi yang aku paling rasa pelik dan heran nye kan.nama jew pc fair tapi aku tgk dah macam model jual body pon ade gak.ye aku paham mereka nak melariskan brand-brand mereka,tapi perlu ker model-model yang hanya memakai skirt pendek(sangat pendek) dan memakai baju nampak perut(oh aku suka dapat tengok perut boncit orang)..dan orang-orang yang lalulalu disitu mengambil gambar mereka...eh aku tak jealous okay..tapi aku berfikir-fikir di benak..kenapa nak ambil gambar ye?bukan datang situ untuk membeli belah ke?oh mungkin sampingan kot.sambil menyelam minum air.then pastu kembung..tue lah function klu ada DSLR.tapi ada gak yang guna handpone.kira x sume orang yang mempunyai dslr berbuat demikian.aku ulangi..TIDAK SEMUA YE..!!oh kepala aku pening dengan tibatiba..terpaksa habiskan cerita dengan begitu sahaja.!

No comments:

Post a Comment